Blogg till Jonis minne Blogi Jonin muistolle

Den här bloggen är gjort för Jonis minne. Ni som kommer hit och läser vänligen respektera att detta inte är någon allmän diskussionsforum. Ni får gärna skriva era tankar om Joni och hälsningar till han, men håll er där, bloggen är framtagen för att hedra min kära bror och hans minne.

Jag vill tacka Jennie än en gång, att du tog dig tid att göra designen, den är otroligt fin. Utan dig hade det bara blivit en vanlig blogg!

Joni! Jag ville ha en blogg om dig, för jag älskar att skriva och framför allt älskar jag dig. Det här är ett sätt att se till att det alltid finns kvar minnen om dig, du lever vidare i mina tankar och jag vill gärna dela av mig av dom, bara för att alla ska veta vilken fin bror jag har.

Tämä blogi on tehty Jonin muistolle. Te jotka tulette lukemaan tänne, kunnioittakaa ystävällisesti toivomustani, tämä ei ole mikään yleinen keskustelufoorumi. Saatte mieluusti kirjoittaa ajatuksianne Jonista ja terveisiä hänelle, mutta pidättäytykää siinä, blogi on perustettu kunnioittaakseni rakasta veljeäni ja hänen muistoaan.

Kiitos vielä kerran Jennie, että otit aikaa ja teit sivun, se on uskomattoman hieno. Ilman sinua tästä olisi tullut vain tavallinen blogi!

Joni! Halusin tehdä blogin sinusta, koska rakastan kirjoittamista, ja vielä enemmän rakastan sinua. Tämä on keino varmistua siitä että muistot sinusta ovat aina jäljellä, sinä elät muistoissani ja haluan jakaa ne muistot, koska haluan muidenkin tietävän miten hieno veli minulla on.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback